HR-medewerker 24 tot 36 uur De gemeente Pekela zoekt een enthousiaste en verbindende HR-medewerker om het team Dienstverlening te komen versterken. In je functie ondersteun je je directe collega's en werk je actief mee in verschillende domeinen binnen onze organisatie. Wat ga je doen? Als onze HR-medewerker sta jij midden in de organisatie. Samen met de ben jij het aanspreekpunt voor onze leidinggevenden en collega's. Jullie vormen een hecht team dat graag samenwerkt. Jij richt je voornamelijk op operationele taken, terwijl zij zich bezighoudt met tactische en strategische zaken. Jullie springen bij waar nodig en zijn elkaars sparringpartner. Onze HR-club bestaat daarnaast uit een Personeels- en salarisadministrateur en een adviseur Veilig en Gezond werken. Als team helpen we elkaar waar nodig, ook wanneer we hiervoor buiten onze eigen functie moeten treden. Alle facetten van het HR-vak komen aan bod, waarbij jouw huidige focus vooral ligt op werving en selectie en alles wat daarmee te maken heeft. Daarnaast ga jij aan de slag met: Het HR-team is een onderdeel van team Dienstverlening, dat bestaat uit circa 37 collega's. Binnen dit team vallen verschillende afdelingen, waaronder Juridische Zaken, Communicatie, Burgerzaken, Receptie en Financiën. Sinds januari 2024 zijn we aanzienlijk gegroeid en bevinden we ons in een fase van ontwikkeling. We ondersteunen elkaar en zijn bereid om buiten onze eigen functie te treden indien nodig. Onze ambitie om vooruit te komen is sterk, maar we hechten ook veel waarde aan plezier en een gezellige sfeer binnen het team. Wie ben jij? Jij bent iemand met pit en een talent voor het onderscheiden van hoofd- en bijzaken. Je bent van nature secuur en nauwkeurig in je werk. Orde scheppen en overzicht creëren zijn jouw sterke punten. Je gedijt in een dynamische omgeving waar samenwerking centraal staat en waar ruimte is voor humor. Uitdagingen ga je met enthousiasme aan en je bent creatief in het bedenken van oplossingen. Je communiceert open en direct, neemt initiatief en hebt oog voor politieke verhoudingen.Daarnaast breng jij het volgende mee: Wat bieden wij jou? Als gemeente zijn we volop bezig met de toekomst, wat uitdagende en complexe vraagstukken met zich meebrengt. Pekela is een typisch Groningse gemeente met een rijke en soms tumultueuze geschiedenis. De inwoners zijn trots op hun gemeenschap en dragen vanuit die betrokkenheid bij aan de lokale samenleving. Dit komt ook tot uiting in onze toekomstvisie '2022-2030', genaamd 'Pekela in beweging'. Bij de gemeente Pekela hechten we grote waarde aan persoonlijke ontwikkeling en loopbaangroei. Dit betekent dat er talloze kansen zijn om zowel in jezelf als in je carrière te blijven investeren. Indien gewenst, bieden we ook loopbaanadvies aan. Werken bij de gemeente Pekela betekent werken in een dynamische omgeving, omringd door enthousiaste collega's. Je krijgt volop mogelijkheden tot samenwerking met andere afdelingen en een gevarieerde invulling van je takenpakket. Daarnaast bieden wij jou: Enthousiast geworden? Klik dan hier en upload je motivatie en CV of stuur deze naar vóór 10 juni 2024. Wil je eerst wat meer informatie over de functie of de procedure van een - wellicht toekomstige - collega? Neem dan contact op met , , via .
onbekend
Functietitel | Hr Adviseur |
Indicatie salaris (min – max] | 4244 – 4244 |
Opleidingsniveau | HBO |
Aantal uren (min – max) | 24 – 36 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Overheid/Non-profit |
Locatie | Oude Pekela, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://www.pekela.nl/Onderwerpen/Werken_bij_gemeente_Pekela/HR_Medewerker |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitmuntendam.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Muntendam en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.