Medewerker Backoffice Registratie en Informatie RDW 08-11-2023

  1. Vacatures Muntendam
  2. Medewerker Backoffice Registratie en Informatie RDW 08-11-2023

Werken in Muntendam

 

Introductie vacature 

RDW 09-11-2023

  • Locatie: Veendam

  1. RDW 09-11-2023

Introductie vacature

  • Veendam
  • 2.825 - 3.668
  • Hbo
  • Front en back office
  • 32

Een rol waarin je zorgt voor een goed verloop van onze administratieve processen én de basis legt voor een mooie carrière bij RDW.

Van het beoordelen van rijbewijsaanvragen tot de registratie van snelle motorboten. Als medewerker backoffice bij de RDW in Veendam zorg je voor een goed verloop van de administratieve processen van de divisie Registratie en Informatie. Zo draag je bij aan onze missie: Nederland veilig en duurzaam op weg helpen. Extra mooi? Samen met jou bepalen we welke unit je binnen onze divisie gaat versterken.

Interessant aan deze baan volgens , medewerker backoffice

"Het mooie aan mijn werk? We dragen allemaal bij aan de maatschappelijke impact van de RDW. Binnen onze unit werken we nauw samen en voelen we ons betrokken bij elkaar. En de organisatie mag dan groot zijn, maar er is echt oog voor elke individuele medewerker. Dat merk je. "


Reken op een baan vol uitdaging en afwisseling. Samen met je collega's zorg je dat onze administratieve processen op rolletjes lopen. Of het nu gaat om het secuur verwerken van persoonsgegevens of het registreren van nieuwe voertuigen. Daarvoor leiden we je intern op. Ben je helemaal ingewerkt? Dan pak je meer taken en projecten op. Zo kun je contactpersoon worden voor het CBR, de teamplanning opstellen of opleidingen verzorgen. En natuurlijk krijg je alle ruimte om jezelf binnen je team te ontwikkelen.

Het mooie aan jouw functie? Jij maakt het verschil voor Nederlandse weggebruikers. Want door hen op administratief vlak zo goed mogelijk te helpen, zorg jij dat ze veilig en duurzaam op weg gaan. We bieden daarbij steeds meer maatwerk en denken verder dan onze bestaande procedures. En zie je verbeterkansen in onze processen, zodat we weggebruikers nóg beter kunnen helpen? Dan horen wij jouw ideeën graag.

In welke unit je komt te werken? Dat bepalen we samen. Onze processen zijn verdeeld over de units Voertuigregistratie en -documenten, Rijbewijzen, Handhaving, Informatieverstrekking, Landelijk Informatiecentrum Voertuigencriminaliteit, Parkeren en Aansprakelijkheids- en Persoonsregistratie.

Je komt terecht in een van de units van Registratie en Informatie. Die bestaan uit tien tot veertig collega's. Kenmerkend voor onze units? De gemoedelijke en familiaire sfeer. We werken nauw samen, kijken naar elkaar om en organiseren teamactiviteiten. We voelen ons verantwoordelijk voor ons werk en zetten er samen de schouders onder. En heb je alles eenmaal op je unit gezien? Dan zijn er genoeg andere units waar je in de toekomst een kijkje kunt nemen. Dat maakt je baan extra afwisselend!

Sfeer proeven?

Vrijblijvend kennismaken met je mogelijk toekomstige collega's? Dat kan tijdens RDW@Work op 16 november op onze locatie in Veendam. Meer informatie vind je op de evenementenpagina van RDW@Work.

Bij de RDW werk je met ruim 1.700 collega's aan veilige en duurzame mobiliteit in Nederland en daarbuiten. Hier sta je vooraan bij slimme oplossingen en technologische innovaties in de automotive. Daardoor is óók jouw werk voortdurend in beweging. Om dat zo goed mogelijk en met plezier te doen, geven we je ruim baan voor jouw ontwikkeling. Bijvoorbeeld met interne stages en toegang tot ons leerplein. Daarnaast helpen we je vooruit met de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Salaris tussen € 2.825,- en € 3.668,- bruto per maand (op basis van fulltime).
  • 8% vakantiegeld en een dertiende maand.
  • Goede werk-privébalans: 36 uur is fulltime en je kunt deels thuis en 4 x 9 uur werken. Je krijgt een budget om een thuiswerkplek in te richten en een thuiswerkvergoeding.
  • Een fijne werkomgeving waarin je je eigen route mag uitstippelen en collega's met je meedenken.
  • Pensioenregeling via het ABP: wij betalen 70% van de premie.
  • 6 weken verlof per jaar.
  • Bijdrage aan je reiskosten voor woon-werkverkeer en volledige ov-vergoeding.
  • Telefoon en laptop.

  • Je krijgt een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar. Als we allebei tevreden zijn, is de intentie om je na dit jaar een vaste arbeidsovereenkomst te bieden.
  • Je krijgt een R&I breed contract. Dat betekent dat je binnen alle lijnafdelingen op de locatie Veendam kunt worden ingezet.

Jij hecht veel waarde aan je persoonlijke en professionele groei en wilt jezelf blijven uitdagen. In je werk neem je graag de verantwoordelijkheid op je en durf je nieuwe ideeën aan te dragen. Je werkt nauwkeurig, bewaart het overzicht en schakelt snel tussen verschillende taken. Daarnaast kun je goed samenwerken, maar ga je ook graag zelfstandig aan de slag.

Verder neem je mee:

Hbo-werk- en -denkniveau. Affiniteit met administratieve werkzaamheden en processen. Een goede beheersing van de Nederlandse taal, mondeling en schriftelijk. Locatie Veendam, Groningen,Nederland Soliciteer direct https://www.werkenbijderdw.nl/vacatures/medewerker-backoffice-registratie-en-informatie-1036012/

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelMedewerker Bedrijfsbureau
Indicatie salaris (min – max]2825 – 3668
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)9 – 9
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheZakelijke dienstverlening
LocatieVeendam, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://nieuwsuitmuntendam.nl/medewerker-backoffice-registratie-en-informatie-rdw-09-11-2023/

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitmuntendam.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Muntendam en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.